Terapia manualna

Dzięki niej przywrócimy poprawną pracę Państwa stawów. Ból będzie znacznie słabszy a zakres ruchu ulegnie znacznej poprawie.

Presoterapia Lymphastim

Inna nazwa: drenaż limfatyczny, masaż uciskowy. Rewolucja w walce z tkanką tłuszczową i cellulitem, po intensywnym wysiłku fizycznym bez ryzyka pękania naczyń, obrzękami i zespołem ciężkich nóg. Nowoczesny aparat do masażu uciskowego pobudza naturalne krążenie limfy w organizmie podobnie jak masaż ręczny uciskowy. Precyzyjny system pracy tego urządzenia prowadzi do pożądanego efektu terapii.

Metoda PNF

Metoda pozwalająca na terapię niemal wszystkich zaburzeń ruchowych.

Kinesiology Taping

Czyli plastrowanie dynamiczne. Polega na oklejaniu różnych części ciała specjalnymi, kolorowymi plastrami, głównie w celu złagodzenia bólu, a także by zapobiec kontuzjom.

Kinezyterapia

Jej zadaniem jest maksymalne usunięcie niesprawności fizycznej za pomocą gimnastyki. Tu proponujemy: ćwiczenia korekcyjne, wad postawy, w bólach kręgosłupa, ogólnousprawniające, w neurologii, po skręceniach, złamaniach, urazach, po operacjach, ćwiczenia przygotowujące do operacji;

Fizykoterapia

Dzięki rozmaitym bodźcom  fizycznym takim jak elektroterapia, laseroterapia, magnetoterapia, krioterapia, pobudzimy Państwa tkanki i pomożemy im prawidłowo funkcjonować w ciele.

Fala uderzeniowa

Wytwarzana jest pod ciśnieniem przeznaczonym do tego profesjonalnym aparacie, a impulsy aplikowane są do ciała przez specjalną głowicę. Silna bodźcować zabiegów umożliwia rozbicie patologicznie powstałych zwapnień i zwłóknień. Zabiegi wykonuje się w schorzeniach m.in. ból w barku i nadgarstku, kolano skoczka, czyli uszkodzenie więzadła rzepki, ból ścięgien, np. związany z łokciem tenisisty lub golfisty, ból po urazach kończyn i okolic stawu biodrowego i pachwin, ostrogi piętowe, problemy ze ścięgnem Achillesa.

Terapia tkanek miękkich

Metoda diagnozowania i leczenia tkanek miękkich, która polega na wykorzystaniu odpowiednich technik, takich jak energizacjii mięśni, rozluźniania mięśniowo-powieziowe, terapii punktów spustowych, technik aktywnego rozluźniania, a także ocena zaburzeń dysbalansu mięśniowo-powięziowego.

Fototerapia

Lampa BIOPTRON to spolaryzowane światło, które ma na organizm ludzki zdrowotny wpływ. Celem terapii jest wspomaganie stymulacji procesów regeneracji ciała, blizny, urazy kości i stawów, reumatyzm, bóle kręgosłupa, żylaki, zatoki szczękowo-czołowe-nos, zmarszczki, trądzik, choroby skóry, migrena, przeziębienia.

Wizyty domowe

Z naszych usług możecie Państwo skorzystać również w domowym zaciszu. Ta forma spotkań skierowana jest do wszystkich z Państwa, którzy nie mogą pojawić się osobiście w naszym gabinecie. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia wizyty.

Oferujemy zabiegi w ramach zdrowia i urody:

Zabiegi rehabilitacyjne

Terapia manualna, metoda PNF, Kinesiotaping, Kinezyterapia, Fizykoterapia, Terapia tkanek miękkich

Masaż

W naszej ofercie znajdziecie Państwo masaż całkowity jak również  częściowy, kręgosłupa, twarzy i limfatyczny.